5 lipca 2018

Jak dodać zakładkę kontakt na stronę?

Jeśli chcemy mieć zakładkę KONTAKT na swojej stronie WWW, musimy na samym początku taką stronę utworzyć. W naszym panelu administracyjnym strony po lewej stronie jest taka zakładka jak STRONY następnie wybieramy DODAJ NOWĄ. I na tej stronie umieszczamy wszystkie informacje jakie chcemy mieć w zakładce KONTAKT naszej strony.

 

 

Po wykonaniu tej czynności należy naszą nowo stworzoną stronę przypisać do strony WWW, aby była widoczna na stronie po wejściu w kontakt. Należy utworzyć nową zakładkę naszego menu czyli KONTAKT i następnie zaznaczyć, by strona była widziana w kontakcie.
Możemy również do naszego kontaktu umieścić mapkę na której będzie widać gdzie jest nasze położenie, lub po prostu będzie nasza mapka. Do takiej mapki jest nam potrzebna wtyczka o nazwie Maps Marker v3.6.3. Gdy ją zainstalujemy możemy wybrać położenie gdzie chcemy, aby wskazywała następnie mamy tam kod API. Należy go skopiować i umieścić na stronie.
Ten kod należy wkleić na stronę na której chcemy mieć mapkę w tym przypadku to strona KONTAKT.
Następnie należy zapisać wszystkie zmiany, by zakładka KONTAKT pojawiła się na naszej stronie WWW.